
Aydem ve Gediz Elektrik Perakende, Ege Bölgesi’nde hayatı kolaylaştırmak için telefonla abonelik uygulaması başlattı.
Aydem Elektrik Perakende ile Aydın, Denizli, Muğla’da, Gediz Elektrik Perakende ile İzmir ve Manisa’da hizmet veren Aydem Enerji, müşterileri için büyük kolaylık sağlayacak yeni bir uygulamaya imza attı.
Elektrik tedarik faaliyetlerinde öncü ve yenilikçi projelerini hayata geçirmeye devam eden Aydem Elektrik Perakende ve Gediz Elektrik Perakende şirketleri; yeni abonelik, abone devri, güvence bedeli iadesi, güncel güvence bedeli sorgulama gibi abonelik işlemlerinin tamamını 0850 800 0 186 numaralı iletişim merkezine taşıdı.
Şirketten yapılan açıklamada müşterilerin, ev veya işyerlerinden hızlı ve kolayca iletişim merkezi üzerinden abonelik işlemlerini yapabileceği duyuruldu. Böylece abonelik işlemleri, müşteri ilişkileri merkezlerinin yanı sıra artık iletişim merkezi üzerinden de yürütülebilecek.
Yeni uygulamanın müşterileri için büyük kolaylık sağlayacağını ifade eden Aydem ve Gediz Elektrik Perakende Genel Müdürü Çağdaş Demirağ, “Abonelik işlemlerinin iletişim merkezi üzerinden de yapılabilmesine yönelik çalışmalarımızı tamamladık. Müşterilerimizin hayatlarını kolaylaştırmaya devam edeceğiz” açıklamasını yaptı.
Tüm dünyayı ve Türkiye’yi etkisi altına alan virüse (Covid-19) karşı alınan önlemler çerçevesinde sayaç okuma süreçlerinde Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu (EPDK) tarafından yapılan düzenlemeler için Demirağ, “Kıyasen Fatura Düzenlemesi sadece karantinaya alınan ve idari kararlarla sayaç okumalarının durdurulduğu yerleşim yerleri ile sayaç okuma yapan çalışanların sosyal mesafelerini koruyamayacağı durumlar için geçerli olacak ve yalnız bu durumlar için kıyasen fatura yöntemi izlenecek’’ dedi.
Genel Müdür Çağdaş Demirağ, konu hakkında şu görüşlere yer verdi:
‘’EPDK’nın almış olduğu bu kararla belirtilen bölgelerde hem sayaç okuma personellerinin hem de o bölgede yaşayan vatandaşlarımız için risk oluşturabileceği gerekçesiyle sayaç okuma işlemi gerçekleştirilmeyecek. Bu dönemdeki faturalar kıyasen fatura düzenlemesi kapsamında müşterilerimizin geçmiş tüketim alışkanlıklarına göre oluşturulacak. Kapsama alınan bölgelerin dışında kalan müşterilerimizin ise sayaç okuma ve faturalandırma süreçleri normal seyrinde devam ederek müşterilerimizin tüketimlerine göre faturalandırılacak.” dedi.
Kamuoyuna Saygıyla Duyurulur.
Genel Müdürümüz Çağdaş Demirağ’ın fotoğrafı ve güncel logolarımız mail ekinde paylaşılmıştır.
Yüksek çözünürlüklü fotoğraf: Link
Aydem Hakkında
Aydem Elektrik Perakende Satış AŞ, Aydem Enerji’nin bir kuruluşu olarak Aydın, Denizli, Muğla illerinde yaklaşık 2 milyon müşteriye, sürekli ve kaliteli elektrik hizmeti sunmak amacıyla 2008 yılında kurulmuştur.
Aydem, daimi önceliği olan müşteri memnuniyeti odak noktası doğrultusunda, görevli olduğu bölgede serbest olmayan tüketicilere Perakende Satış Sözleşmesi; bölge gözetmeksizin yurt içindeki tüm serbest tüketicilere ise İkili Anlaşma yolu ile elektrik enerjisi tedarik hizmeti vermektedir
Gediz Hakkında
Gediz Elektrik Perakende Satış AŞ, Aydem Enerji'nin bir kuruluşu olarak, İzmir ve Manisa illerinde 3 milyon müşterisine sürekli ve kaliteli elektrik hizmeti sunmak amacıyla 2013 yılında kurulmuştur.
Müşteri memnuniyeti konusunda kararlı ve öncelikli bir tutuma sahip olarak, adil bir rekabet ortamında enerji piyasasındaki varlığını sağlam adımları ile sürdüren Gediz Perakende, görevli olduğu bölgede serbest olmayan tüketicilere Perakende Satış Sözleşmesi; bölge gözetmeksizin yurt içindeki tüm serbest tüketicilere ise İkili Anlaşma yolu ile elektrik tedarik hizmeti vermektedir.
Bilgi için:
Kurumsal İletişim Müdürlüğü
Kurumsal İletişim Uzmanı – Baran ÖLEKLİ
E-posta: baran.olekli@aydemenerji.com.tr
Tel: 0530 100 34 22
Adalet Mah. Anadolu Cad. No:41 Megapol Tower Kat:19 35530 Bayraklı / İZMİR